- Головна
- Контакти
Контакти
Ми завжди готові допомогти!
Знайдіть відповіді на поширені запитання, посібники і поради для свого виробу:
Часті запитання:
Як замовити товар?
Щоб оформити замовлення на нашому сайті, вам потрібно:
1. Зареєструватися.
2.Вибрати необхідний товар.
3.Оформити та підтвердити замовлення.
Реєстрація на сайті:
Зареєструватись на сайті дуже просто. У правому верхньому кутку ви
знайдіть іконку входу (біля перемикача мов). При натисканні на неї необхідно ввести адресу електронної пошти,
ім'я користувача, логін, пароль та інші контактні дані. На електронну пошту, яку ви вказували, вам прийде підтвердження про реєстрацію.
Щоб зайти повторно на сайт - клацніть праворуч сайту «Вхід» (іконка входу) і у формі,
яка з'являється при відкритті, введіть ваш логін та пароль.
Увага! Якщо ви не отримали листа про реєстрацію – перевірте уважно папку «Спам» або
а передзвоніть до нашого менеджера по телефону.
Вибір товару:
Для вибору товару чи послуги вам потрібно вибрати з лівого боку сайту розділ чи категорію необхідного товару/послуги.
Після натискання на кнопку «Купити» вибраний товар автоматично буде перенесений в кошик або ви
можете його "Зберегти" у списку вибраних товарів.
Оформлення замовлення:
Спеціально для вас ми зробили зручну навігацію на сайті. Після натискання кнопки в
кошику «Оформити замовлення» ви покроково з підказками зможете вибрати зручнішу для вас форму оплати, варіанти та час доставки. Після проходження всіх етапів оформлення замовлення на Вашу пошту прийде підтвердження. Коли менеджер нашої компанії перевірить ваше замовлення – ми обов'язково зв'яжемося з вами для уточнення всіх важливих деталей.
Проведіть час із користю на нашому сайті!
Як скасувати замовлення?
Відмовитись від свого замовлення (видалити, скасувати його) ви можете, звернувшись безпосередньо до компанії, у якої був замовлений товар. Це можна зробити, зв'язавшисьіз продавцем по телефону або надіславши повідомлення.
Часті запитання:
Як змінити адресу доставки?
Нова пошта надає клієнтам більше можливостей для самостійного керування посилкою: тепер переадресацію* можна оформити в мобільному додатку, в Особистому кабінеті та за допомогою інтерфейсу API. Клієнти, як і раніше, можуть змінити адресу доставки, звернувшись до персонального менеджера інтернет-магазину Agrobull або в контакт-центр "Нова пошта"